Mitt första inlägg


Hej alla!
Som rubriken säger så är detta mitt första inlägg.
Jag skapade denna bloggen pga att jag ville dela med mig
av mina erfarenheter som jag fått i mina korta 20 år.
Droger, sex, uteliv, datorspel, min uppväxt, ja om allt!

Lite kort och gott om mig,
Jag heter Cristine och är som sagt 20 år.
Uppväxt i hålan Kristianstad som ligger i östra Skåne,
men för tillfället bor jag i Malmö.

Nyligen fått ett jobb på ett call-center här och jag trivs
bra som sjutton :) Jag har en lillebror på snart 19 år
som bor hos min moster, min mamma gick bort när
jag var 15 år och min pappa tar droger, så jag har ingen
med honom.

De va lite om mig, nu har ni fått en liten inblick i mitt liv.
Denna bloggen tillägnar jag alla som har en jobbig
period i sitt liv och även de som vill veta om "the real life".
                       Den är till för ALLA :)




Skuggor, ja skuggor i de mörka.
Säg mig, vad vill ni mig?
Jag vill inte se, höra eller känna.
Jag vill bara acceptera de jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0